Νεφέλη Κρεστενίτη

Νεφέλη Κρεστενίτη

Παιδοψυχολόγος - Συμβουλευτική Γονέων

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Νεφέλη Κρεστενίτη είναι ψυχολόγος και ψυχοθεραπεύτρια. Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, πραγματοποιώντας την πρακτική της στην ψυχιατρική κλινική του Ναυτικού Νοσοκομείου Αθηνών. Ακολούθησε εξειδίκευση στην Συστημική Ψυχοθεραπεία (στο ΑΚΜΑ και μέσω προσωπικής εποπτείας), πραγματοποιώντας στην συνέχεια επαγγελματικές εκπαιδεύσεις, όπως η Σχολική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Πατρών και η Ανάλυση Παιδικού Ιχνογραφήματος στον εκπαιδευτικό όμιλο “Ευδόκιμος”. Ακόμη, έχει παρακολουθήσει το εργαστήριο της Εικαστικής Ψυχοθεραπείας στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
Έχει εργαστεί στο παρελθόν σε κέντρα ημέρας και στεγαστικες δομές για άτομα με ψυχικές διαταραχές, ενώ παράλληλα διατηρεί γραφείο στο Χαλάνδρι. Σήμερα εργάζεται στο κέντρο ειδικών θεραπειών “Blossom” ως παιδοψυχολόγος, και στο MDA Ελλάς, όπου παρέχει ψυχοκοινωνική υποστήριξη σε παιδιά και ενήλικες με νευρομυϊκές παθήσεις.

Καλλή De Baca

Καλλή De Baca

Λογοθεραπεύτρια

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Καλλή De Baca είναι Ελληνοαμερικανίδα, δίγλωσση Λογοθεραπεύτρια. Είναι απόφοιτη του Queen Margaret University και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Διαθέτει εμπειρία στη παρέμβαση και υποστήριξη παιδιατρικού πληθυσμού που παρουσιάζουν νεύρο-αναπτυξιακές διαταραχές, δυσκολίες στις δεξιότητες επικοινωνίας, στη κοινωνική αλληλεπίδραση, παιδιά με γλωσσικές δυσκολίες στη κατανόηση και έκφραση αλλά και φωνολογικές κι αρθρωτικές διαταραχές. Παράλληλα με τη κλινική της  εμπειρία, έχει εργαστεί σε Αγγλόφωνα- Διεθνή σχολεία παρέχοντας υπηρεσίες παράλληλης στήριξης σε μαθητές με νευροαναπτυξιακες διαταραχές. Αυτή τη στιγμή παράλληλα με τις υπηρεσίες της σε ειδικά κέντρα θεραπειών, είναι Λογοθεραπέυτρια σε Διεθνές δημοτικό σχολείο. Η εκτενής ενασχόλησή της με παιδιά από πολυεθνή συμπεριληπτικά περιβάλλοντα τόσο κλινικά όσο και εκπαιδευτικά, την οδήγησαν να παρέχει εξειδικευμένες θεραπευτικές υπηρεσίες σε δίγλωσσα παιδιά και εφήβους. Η θεραπεία μπορεί να εστιάσει στα αγγλικά ή στα ελληνικά ή σε συνδυασμό και των δύο,  ανάλογα με την ανάγκη και το περιβάλλον του παιδιού.

Στόχος της είναι να συνεχίσει να επιμορφώνεται από έμπειρους κλινικούς επόπτες και με σεμινάρια.

Επιπροσθέτως, στα πλαίσια διαρκούς επιμόρφωσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια όπως:

  • Γλωσσικοί Επεξεργαστές Gestalt, Ομιλήτρια Alexandria Zachos, Διοργάνωση speLL
  • Workshop «Mυολειτουργική θεραπεία-Ενδυνάμωση και Kινητικότητα Στοματοπροσωπικού μηχανισμού», Μέθοδος Ξυγκά-Εισηγήτρια Αγγελική Ξυγκά
  • Ειδική Διαπαιδαγώγηση – Παρέμβαση στις Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση, την Ορθογραφία και τον Γραπτό Λόγο – του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ 6 μήνες)
  • ΕΔΑΛΦΑ- Εργαλείο Διεπιστημονικής Ομάδας Αξιολόγησης Επιπέδου Λειτουργικότητας παιδιού στο Φάσμα Αυτισμού- Διοργάνωση Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου
  • CBD-Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα, Δρ. Χάρις Καρνέζη 200 ώρες
  • Στοματοπροσωπικές ασκήσεις – Μυολειτουργική αποκατάσταση- Διοργάνωση Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου- Ανθή Γκίκα
  • Masterclass “Best and developing practice in supporting the health and wellbeing of people with intellectual disability and autism” 2 days- University of Macedonia
  • Διεθνές Συνέδριο για τον Αυτισμό και τις Αναπτυξιακές Διαταραχές- ΠΑΜΑΚ
  • Βασική Κατάρτιση PECS, Επίπεδο 1 – PECS HELLAS
  • Κοινωνικές Ιστορίες 2.10 – Προσέγγιση
  • Boston Diagnostic Aphasia Examination test

Ντονάλντο Μούκα

Ντονάλντο Μούκα

Λογοθεραπευτής

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Ντονάλντο Μούκα είναι λογοθεραπευτής και ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Ανώτατο Τεχνολογικό Ίδρυμα Πατρών στο τμήμα Λογοθεραπείας. Έχει εργαστεί ως Λογοθεραπευτής παιδιών σε κέντρα ειδικών θεραπειών της Αθήνας, σε κατ’ οίκον θεραπείες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, καθώς και ως συνοδός σε επιμορφωτικό κατασκηνωτικό πρόγραμμα φορέων ειδικής αγωγής. Επιπλέον, διαθέτει πολυετή εμπειρία ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

Διαθέτει εμπειρία σε παιδιά με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, δυσπραξία, Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή (DLD) και διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Έχει εκπαιδευτεί σε διάφορες θεραπευτικές μεθόδους και επιμορφώνεται συνεχώς συμμετέχοντας σε σεμινάρια Λογοθεραπείας και σε εποπτικές συναντήσεις.

Μεταξύ άλλων, έχει παρακολουθήσει τα εξής σημινάρια: 

  • Αξιολόγηση, Διαφοροδιάγνωση και θεραπεία της παιδικής απραξίας της ομιλίας (Jennie Bjorem)
  • Κοινωνικές Ιστορίες (Carol Gray)
  • Πρωτόκολλο λογοθεραπευτικής αξιολόγησης ΠΛΑΣΗ ( Ιωάννης Βογινδρούκας)
  • Intensive Interaction (Εντατική Αλληλεπίδραση)
  • A Three-Part Treatment Plan For Oral Placement Therapy (Monica Purdy)
  • Δομημένη Διδασκαλία TEACCH (Dr. Joyce Lum)
  • ΜΑΚΑΤΟΝ
  • Διήμερο σεμινάριο εκπαίδευσης στην Ειδική Γλωσσική Διαταραχή. Από τη διάγνωση στη θεραπεία ( Παναγιώτης Κοκμοτός)
  • Το παιδί με δυσκολίες στην αισθητηριακή επεξεργασία (Στράτος Αλεξάνδρου, Παναγιώτης Κοκμοτός)
  • Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία SIMATA (Dore Blom)
  • Βασική Κατάρτιση PECS, Επίπεδο 1 (Ελεάνα Λογοθέτη, Ευτυχία Αραμπίσογλου)

Αδαμαντία Λύσσαρη

Αδαμαντία Λύσσαρη

Ειδική Παιδαγωγός

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Λύσσαρη Αδαμαντία είναι Ειδική Παιδαγωγός σε Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό επίπεδο. Είναι απόφοιτος του University of East London (UEL) και πραγματοποίησε την πρακτική της σε κέντρο Ειδικών θεραπειών ιδιωτικού συμφέροντος, καθώς και σε δημόσιο Δημοτικό Σχολείο της Αθήνας, ως Παράλληλη Στήριξη.
Εξειδικεύεται στην αποκατάσταση των Μαθησιακών Δυσκολιών, στην Σχολική Ψυχολογία και στη πρώιμη Παρέμβαση.
Τα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει αφορούν εκτενώς την Ειδική αγωγή, την Χοροθεραπεία και την Ψυχολογία παιδιών και εφήβων.
Κατέχει εμπειρία σε κέντρα ειδικών θεραπειών, αλλά και σε σχολεία ως Παράλληλη Στήριξη. Τέλος,  δραστηριοποιείται  πάνω στην θεραπευτική ιππασία, ενώ παράλληλα εργάζεται και σε ιππικό όμιλο της Αθήνας.

Μαρία Μπούτσαλη

Μαρία Μπούτσαλη

Παιδοψυχολόγος - Συμβουλευτική Γονέων

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Μαρία Μπούτσαλη είναι ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια, με άδεια άσκησης επαγγέλματος. Έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Κρήτης και έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο ίδιο πανεπιστήμιο. Το αντικείμενο των μεταπτυχιακών της σπουδών αφορά τις κλινικές παρεμβάσεις στις εξαρτήσεις. Διαθέτει πιστοποιημένη κατάρτιση στην ειδική αγωγή και έχει εκπαιδευτεί στη γνωσιακή και συμπεριφορική ψυχοθεραπεία. Το διάστημα αυτό εκπαιδεύεται στη θεραπεία αποδοχής και δέσμευσης.

Όσον αφορά την κλινική της εμπειρία, στα πλαίσια της μεταπτυχιακής της πρακτικής έχει εργαστεί ψυχοθεραπευτικά με έφηβους χρήστες ουσιών και με τις οικογένειες τους. Έχει εργαστεί εθελοντικά με παιδιά και εφήβους με νοητική υστέρηση και αυτισμό και ως συνοδός σε καλοκαιρινό κατασκηνωτικό πρόγραμμα με νεαρούς ενήλικες, με νευροαναπτυξιακές δυσκολίες. Ακόμα έχει εργαστεί ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Στα πλαίσια της κοινωνικής υπηρεσίας του δήμου Ιλίου, αναλάμβανε συνεδρίες ατομικής ψυχοθεραπείας και συνεδρίες συμβουλευτικής γονέων. Έκτοτε συνεργάζεται με κέντρα ειδικών θεραπειών και εργάζεται με παιδιά, εφήβους και ενήλικες παρέχοντας συνεδρίες ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος, ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής γονέων.

Αναστασία Γκιτέρσου

Αναστασία Γκιτέρσου

Εργοθεραπεύτρια

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Γκιτέρσου Αναστασία ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στο τμήμα της εργοθεραπείας και τις μεταπτυχιακές σπουδές στην “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση” στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Συμμετείχε σε μετεκπαιδευτικά προγράμματα στη σχολική ψυχολογία, τον αυτισμό και τη ΔΕΠΥ στο Πανεπιστήμιο πατρών και στο ΕΚΠΑ. Εργάζεται ως εργοθεραπεύτρια σε ειδικά σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα και συμμετέχει σε κατασκηνωτικά προγράμματα φορέων ειδικής αγωγής. Οι εκπαιδεύσεις της αφορούν τη πρώιμη παρέμβαση και τη σχολική ηλικία.

Επιπροσθέτως, στα πλαίσια διαρκούς επιμόρφωσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια όπως:

  • Eκπαίδευση στην Αιαθητηριακή ολοκλήρωση- Συν-εργασία σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του UNIVERSITY OF SOUTHERN CALIFORNIA (USC)
  • Σύγχρονες πρακτικές στη πρώιμη παρέμβαση – Toby Long
  • SOS Approach to Feeding Conference – Dr. Kay Toomey & Dr. Erin Ross
  • Δυσγραφία- Ευστράτιος Αλεξάνδρου
  • The Greenspan Floortime Approach – Tim Bleecker
  • Η προοπτική της αισθητηριακής ολοκλήρωσης για παρέμβαση στις ΔΑΦ-πρακτικές εφαρμογές –  Άννα Σαμψωνίδου
  • Βασική κατάρτιση στο PECS- Επίπεδο 1 – Ελεάνα Λογοθέτη
  • Therapeutic Listening Quick shifts: Revolutionizing the use of sound in sensory motor integrative treatment” – Dr. Frick
  • ΑΒΑ: Registered Behavior Technician – Άννα Πλέσσα
  • Δομημένη εκπαίδευση TEACCH – Βάγια Παπαγεωργίου
  • Το σύστημα M.O.R.E. Στόμα: Ο ρόλος του στην αισθητηριακή ολοκλήρωση και στη στάση του σώματος – Dr. Eileen Richter & Dr. Patricia Oetter

Σοφία Τσούνη

Σοφία Τσούνη

Εργοθεραπεύτρια

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Τσούνη Σοφία είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών από το 2014 και μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών. Έχει υπάρξει μέλος πολλών ομάδων σε ιδιωτικά πλαίσια με σκοπό την παροχή υπηρεσιών Εργοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους. Επίσης έχει εργαστεί στην ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου. Είναι εκπαιδευμένη και πιστοποιημένη στην «Θεωρία, Αξιολόγηση και Παρέμβαση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης» με εισηγήτρια την Άννα Σαμψωνίδου ΜΑ, OTR και την Erna Imperatote Blance, PhD,OTR/L. Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο «Picky Eaters vs. Problem Feeders: The SOS Approach to Feeding»- Η Προσέγγιση Σίτιση/ Βασική και Ανώτερη Εκπαίδευση, με εισηγήτριες την Kay A. Toomey, PhD και Erin S. Ross, PhD.

Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει ημερίδες, κλινικά φροντιστήρια του Ελληνικού Επιστημονικού Δικτύου Αυτισμού αλλά και σεμινάρια που σχετίζονται με τις διαταραχές του αυτιστικού φάσματος. Ανάμεσα σε αυτά είναι :

  • Βασική κατάρτιση του PECS
  • Όραση, μαθησιακές δυσκολίες και Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
  • DIR 101: Introduction to DIR and DIRFloortime
  • Το παιχνίδι ως θεραπευτικό εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά με αυτισμό
  • Γραφοκινητικές δεξιότητες κ.α.

Γιάννης Καμουλάκος

Γιάννης Καμουλάκος

Λογοθεραπευτής

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Καμουλάκος Γιάννης είναι λογοθεραπευτής MSc, απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Ελλάδας με Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Νευροαποκατάσταση με ειδίκευση στη Γνωστική Νευροαποκατάσταση του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Από το πέρας των βασικών του σπουδών, έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών και πραγματοποίησε τη στρατιωτική του θητεία ως Λογοθεραπευτής στο Κέντρο Ειδικής Φροντίδας Παιδιών του Ναυτικού Νοσοκομείου Πειραιά.

Επίσης, διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην αξιολόγηση και παρέμβαση διαταραχών σίτισης σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Συγκεκριμένα, εποπτεύεται και εκπαιδεύεται διαρκώς σε νέες μεθόδους παρέμβασης και στην εκπαίδευση γονέων πάνω σε ζητήματα σίτισης. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις διαταραχές σίτισης όπως:

  • Picky Eaters vs. Problem Feeders: The SOS Approach to Feeding
  • Feeding Therapy: A Sensory-Motor Approach
  • CAN-EAT Approach: Using Medical, Motor & Therapy Strategies in Pediatric Feeding

Έχει εκπαιδευτεί στη χορήγηση αξιολογητικών εργαλείων:

  • Λογόμετρο
  • Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας
  • Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου
  • Δοκιμασία Γραμματικής και Πληροφοριακής Επάρκειας
  • Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης
  • Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης

Επιπροσθέτως, στα πλαίσια διαρκούς επιμόρφωσης έχει παρακολουθήσει σεμινάρια όπως:

  • Palin Parent – Child Interaction Therapy (PALIN PCI)
  • Intensive Interaction (Εντατική Αλληλεπίδραση)
  • Phoneme Touch and Say
  • Integrated Voice Therapy
  • Βασική Κατάρτιση PECS
  • Γλωσσικοί Επεξεργαστές Gestalt
  • The Role of NMES & sEMG in Dysphagia Management across the Lifespan
  • A Three-Part Treatment Plan for Oral Placement Therapy
  • Neuromuscular Taping for Feeding, Swallowing and Speech Disorders
  • Lee Silverman Voice Treatment LOUD (LSVT LOUD)